Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste mi promluvila z duše i když jsem na to šel kdysi zcela po svém. Sehnal jsem devítimístnou dodávku, zbuntoval lidi, ti přispěli na cestu a drobnou režii řidiče a projezdili jsme celou Evropu od r.2001 prakticky každý rok, až Covid... Stavěli jsme stany u řek a jezer a jen v nejnutnějších případech šli do kempu. I slova jsem "nasál" z cedulí, reklam a textů na potravinách apod. Krásná záležitostR^:-)V

0 0
možnosti
Foto

jééé, tak to je super ale! takto jsem nikdy necestovala, ale láká mě to. Takto může cestovat třeba pár přátel dohromady a mít zážitky na celý život. Pokud neznáte, natrefili jsme na aplikaci park4night, kde vám to ukáže parkovací stání, kde můžete být přes noc bez poplatku nebo s drobným poplatkem, ale i sprchou, kempování povoleno. Cestování zdar ! :-)

0 0
možnosti

Hezké, děkuji Vám. Jen ta věta pod fotkou Pálavy mě rozsekala: "Pálava, Jižní Morava. Neříkám, že musíte cestovat daleko, Čechy jsou taky krásné." Jako puntičkář bych to opravil na :Česká republika je taky krásná." Ale to je samozřejmě jen malý detail. Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

dobrý den, děkuji za komentář :-) máte naprostou pravdu. Děkuji moc za přečtení a přeji krásný den

0 0
možnosti

P72e83t38r 27L63o19r20e47n64c

25. 1. 2023 18:13

Dotaz neznalého:

Když vám uletí letadlo, musíte si shánět a platit úplně novou letenku, nebo je zvykem, že se to ve spolupráci s nějakou přepážkou jen nějak "zadax přebukuje" na něco nejbližšího možného, i když letadlo mi ufrnklo mojí vinou?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, hodně záleží, co je vaší vinou míněno. Nám třeba loni v Dublinu uletělo letadlo, protože jsme neměly šanci projít security check, takže jsme pak další hodinu stáli u přepážky přepravce, něco jako informace a čekali jsme, až nám vystaví nové zadax letenky. To samé se mi stalo v USA, kde jsme nestihly přesun mezi dvěma navazujícími lety. Ono asi hodně záleží na okolnostech. Ovšem pokud vám to uletí, že přijedete pozdě na letiště, tak máte smůlu :-( ale existují společnosti, které řeší vrácení financí za zmaření lety a i náklady za letenky, parkování atd.

0 0
možnosti
Foto

Přidávám si vás do oblíbených bloggerů.

0 0
možnosti
Foto

Kde jste byxla s low cost nejdál? Já na Filipínách.

0 0
možnosti
Foto

já v USA, New York a Washington. Filipíny mě taky lákají :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik