Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta fraze "Hi, how are you doing, I am so glad to see you, let's go for lunch one day" je pro racionalne uvazujiciho cizince dost podivna, protoze dotycny obcas USA pokracuje v chuzi anich by cekal na odpoved. A pokud reknete "a co treba zitra" vzhledem k tomu, ze vam rekl, ze "by jste se mohli sejit na obed", tak nestastnik nebude mit tuseni, o cem je rec.

0 0
možnosti

Ono to s tou "větší" byrokracií v cizině nebude vždy tak horké. Zkuste přijet jako cizinec do Prahy a také si budete myslet, že je tu větší byrokracie než jinde.

0 0
možnosti

Zajímavé čtení a hodně pravdivé. V Čechách mě vždy štvalo to věčné shazování, ještě, než člověk něco předvedl, proto mě v Británii nejdřív fascinovalo, že je všechno ok a excellent, než jsem zjistil, že je to pokrytecká póza. Nakonec mi nejvíc sedí Norové o kterých tvrdím, že jsou nám mentalitou nejblíž. On vám všechno obětavě vysvětlí a když se dozvíte nakonec cenu, tak se zatváří přesně: "stejně jsem hned věděl, že to nebudeš chtít" :)

1 0
možnosti

..co se týče mentality řekl bych, že Bavoři jsou nejblíže...i když třeba býti Řekem, taky není špatné..:-)

0 0
možnosti

Nádhera, poznal jsem to na vlastní kůži v SRN a za mořem též, doma je doma i když teď je tady nejdráž;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik