Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I85v17a96n79a 35L37a22n86c68e

26. 7. 2022 12:34

Jste odvážná.R^ Moje švagrová Torina mi po smrti Nika neustále opakovala: Vrahem může být kdokoliv. Vrah nemá napsáno na nose, že je vrah.

Ale v podstatě jsem udělala také riskantní krok, přijela jsem do Ameriky za jejím bratrem Nikem, znala jsem ho sice dva roky, ale pouze prostřednictvím dopisů. V době, kdy nebyly internety v každé domácnosti, si lidé psávali dopisy a posílali je prostřednictvím pošty.

1 0
možnosti
Foto

No co si budem,měla jsem stazene pulky k sobe a spala na jedno oko😀dodnes nechápu,že jsem do toho šla.Ale dopisy ja vždy milovala,maji i dodnes své kouzlo a mrzí mě,že lidi takto už nekomunikují

1 0
možnosti
PK

Sloužil jsem v Philly a do NY jsem jezdíval vlakem, ale popravdě řečeno jsem se tam necítil přiliš dobře, bo tam to prostě pulzovalo děsným tempem bez ohledu na denní,resp roční období.

No a na jejich "pozdrav" jsem reagoval provokativně.."It can always be better" později si kolegové zvykli.

0 1
možnosti
Foto

It can always be better me pobavilo :-) mě právě to tempo naprosto ohromilo.Byla jsem všude možně po světě od Paříže,Hawaii,Kubu až po

Ukrajinu, Thajsko,Tatry atd.,ale nikde jsem se nesetkala s takovou energií jako v NY.Asi celoročně se to nedá vydržet bez oddechu v přírodě,ale za mě top strop

2 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik