Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J54a79n 65M37a91r88e95k

17. 6. 2022 23:20

S USA mám také jen ty nejlepší zkušenosti. Myslím, že jsem o tom už před časem psal blog. V Jugoslavii v roce 1965 jsme náhodou narazili na dvojici Američanů v horách. Tehdy nás upozornili, že tam je spousta hadů a vyzvali nás, že nás autem odvezou dolů do vsi. Byli z Newport beach, California. Pozvali nás na výtečný oběd a ukázali svoji jachtu zakotvenou v Budvě. (Byli členy National Geographic Society.) Potom jsme si dopisovali, posílali nám dopisy do soc. ČSSR, měl jsem trochu strach. Z komunistů. Mohl jsem být klidně považován za špiona. Po našem odchodu do Kanady nás hned zvali k nim, že nám seženou práci atd. My jsme ale zůstali věrní Kanadě. Při naší návštěvě Kalifornie nám nabídli jeden z jejich domů, kde jsme ztrávili celý týden. Na neštěstí, oba špatně dopadli. Allen se zabil v Indii, letadlo spadlo do džungle a Helen skončila s Alzheimerem v domě důchodců v Arizoně.

Před pár lety jsme cestovali po Floridě. Neodolali jsme a hupsli jsme do vln moře. Neměli jsme ani ručníky ani matrce. Jedna dvojice starších Američanů nám oboje nabídli: "Přece se tu nebudete jen tak válet v písku!!"

Na Amíky na ty 'Povrchní naivní nevzdělané idioty' mám ty nejlepší vzpomínky. ALE!!! mnoho jich neví, kde je Česká republika. To je pro Čechy smrtelný hřích.. Který Čech ale ví, jaký je rozdíl mezi Uruguají a Paraguají, a kde vlastně leží!!!!

3 0
možnosti
PK

Nádhera v USA, taky jsem byl pln zážitků při prvnímpobytu:-):-):-)

0 0
možnosti
JL

pěkné, jak to říkají Američani: každý má právo na štěstí. Ale musí se k němu profritovat...

1 0
možnosti
Foto

Jsem velmi zvědavý na pokračování:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik