Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Realitní příběh o holé zadnici

Rozhodla jsem se s vámi podělit o pár vtipných realitních situací, kterými se bavím každý den. První příběh je o prohlídce na rozestavěné stavbě, kam mi dorazila vtipná dvojce

 

Začali jsme nabízet nový developerský projekt ve výstavbě na Praze 10. Když řeknu ve výstavbě, měla bych to osvětlit. Jednalo se o půdní nástavbu na původním cihlovém domě. V okamžiku, kdy jsme začínali prodávat, na budoucí půdě nebyly vylité podlahy, tudíž se chodilo pouze po vlnitém plechu, zábradlí nikde a na půdu se lezlo po kovovém žebříku, který pamatoval 2. světovou válku.

Netrpím běžně strachem z výšek, ale když jsem se podívala těch šest pater pode mě dolů, zábradlí nikde, a musela jsem šoupat nohama krok za krokem, litovala jsem, že jsme nemohli začít prodávat později. Opravdu to byl nepříjemní pocit, když jsem cítila každým krokem se houpat „podlahu“.

Jedna z prvních prohlídek, která se na projektu konala, byla s mladou slečnou a jejím přítelem. Po telefonu jsem je informovala, že je půda ve výstavbě a tudíž se nahoru leze po žebříku. Nicméně slečna nedbala moje upozornění a na prohlídku dorazila v krátké kožené minisukni nad kolena do áčka a kozačkách na podpatku. Přes moje protesty, že je to nahoru v těchto botech nebezpečné, se začala hrnout na žebřík a podávat mi kabelku o velikosti lodního kufru.

„Miláčku, kdybych padala, tak mě chytej“, usmála se rozkošně blonďatá krasavice, která byla dvakrát tolik silná jak její partner, který připomínal plápolající list ve větru. Představa, jak se plnoštíhlá dáma sype ze žebříku dolů na partnera, který se jí snaží chytit, mě děsila i bavila zároveň.

Dostala jsem tu čest, jít na žebřík po blondýnce. Což jsem neměla dělat. Asi náročností sklonu žebříku nebo zafoukáním větru se jí sukně zvedla a já uviděla černé podvazky a holou zadnici.

Partner slečny se na mě omluvně podíval a já jsem polkla to, co jsem chtěla říct.

A to jsem se ještě dozvěděla, že slečna kromě titulování partnera jménem a miláčkem mu říká i Čičinko. 

Po plechu se Čičinka s Blondýnkou pohybovali hbitě, problém nastal při lezení ze žebříku.

„Čičinko, já se bojím, že spadnu. Asi mě budeš muset snést dolů.“

Čičinka s vytřeštěnýma očima žvýkal Orbitku a snažil se vymyslet, jak dostat svoji drahou dolů. Tentokrát jsem šla po žebříku dolů první. Závěr byl takový, že Blondýnka chytla hysterický záchvat, že dolů nesleze, že se strašně bojí a Čičinka si ji naložil na záda a musel ji snést dolů. Celá tahle akce střemhlav dolů trvala minimálně deset minut a já se dodnes divím, že to neskončilo zlomenou nohou nebo zavolanou sanitkou.

Nebyla to na tomhle projektu ani první, ani poslední prohlídka na vysokých podpatcích, ale Čičinka střemhlav dolů to byla první a poslední.

 

Autor: Eliška Grecman | čtvrtek 11.2.2016 21:55 | karma článku: 23,28 | přečteno: 1949x
  • Další články autora

Eliška Grecman

Když cestuješ s chlapem…vol.1

Tak jsem se rozhodla pro pobavení popsat zážitky z cestování s mým mužem, někoho možná pobaví, někoho pobouří, ale nic jsem si nevymyslela, ani obzvlášť nijak nepřikrášlila. Možná trošku :-)

22.8.2023 v 14:34 | Karma: 22,08 | Přečteno: 954x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Všechno je maňana, take it easy a don 't worry aneb možná si to sami komplikujem

Určitě jste už slyšeli o jižanské pohostinnosti, kontaktnosti, jejich siestách, ale i laxnosti. Nevím, zda je to dáno těmi vedry, ale rozhodně se nepředřou. Ale co když jejich způsob života má něco do sebe?

13.2.2023 v 20:32 | Karma: 20,29 | Přečteno: 641x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Mimo sezónu a mimo turisty, aneb co se může stát, když jedete na vlastní pěst mimo davy

Jezdíte vždy a všude s cestovkou a sami jste se nikam neodvážili a zvažujete? Anebo jezdíte i sami, ale vždy v létě nebo nejpozději na podzim po hlavní sezóně? pojďme se podívat na pár věcí, na které lze narazit

5.2.2023 v 19:32 | Karma: 22,88 | Přečteno: 692x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Chci cestovat a poznávat svět, ALE mám omezený rozpočet

"Ty zas někde lítáš?" "Já bych si tak strašně přála se aspoň jednou za život podívat k moři, do Říma nebo třeba do Benátek, ale na to já se svým platem můžu zapomenout, to se mi nikdy nesplní." PROČ? Ptám se já...

25.1.2023 v 11:20 | Karma: 24,55 | Přečteno: 766x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Jak se z My name is nedobrovolně stalo Ich heisse.....aneb cesta za němčinou

Kolika jazyky mluvíš, tolikrát jsi člověkem, se říká. Nikdy jsem si nemyslela, že budu až tak lidská, že budu mluvit plynule třema jazyky a mým oblíbeným jazykem se stane tolik nenáviděná němčina.Cesty osudu jsou nevyzpytatelné...

6.12.2022 v 20:38 | Karma: 25,89 | Přečteno: 663x | Diskuse| Osobní

Eliška Grecman

Bella Ciao aneb co je krásné na Itálii, kam jet a čemu se vyhnout

Původně jsem zvažovala napsat článek se srovnáním cestování po evropských zemích, ale pak mi došlo, že je asi lepší nedělat pel mel a napsat o každé zvlášť. Teda tam, kam jsem zabrousila. Takže tentokrát slunná Itálie.

14.9.2022 v 15:38 | Karma: 24,92 | Přečteno: 942x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Jaké to je žít v zahraničí?

Pokud jste nežili nikdy nikde mimo území ČR, nedokážete asi sami posoudit, jak moc náročné to je. Je to boj nejen o uživení se, ale i psychika hraje velkou roli. Přeci jen jste sami za sebe v cizí zemi...

6.9.2022 v 15:07 | Karma: 21,96 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Cesta do Ameriky-část 5.-Jak jsem cestovala po východním pobřeží- KONEC

Poslední vyprávění o Americe, kde jsem byla před více než deseti lety, ale se zážitky, ze kterých čerpám dodnes. Proč vypadnout mimo ČR jinak než jen na dovolenou a co mi to dalo či vzalo..

25.7.2022 v 23:34 | Karma: 22,26 | Přečteno: 704x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Cesta do Ameriky-část 4.-život v USA aneb jaké je to chodit s Amíkem

Pokračování mého vyprávění z původně plánovaného workshop and travel od Student Agency, což se nakonec stalo work and travel by me na vlastní pěst. Tento článek je ilustrací amerického způsobu života v malém městě Cleveland

12.7.2022 v 12:16 | Karma: 21,23 | Přečteno: 675x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Tam kde většina lidí projde jen jako turisté….Barcelona

dnes odbočím od Ameriky a vrátím se jen lehce v čase do mého oblíbeného města, které mi změnilo život...Barcelona

3.7.2022 v 21:12 | Karma: 16,07 | Přečteno: 504x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Cesta do Ameriky -3.část- Octoberfest aneb stále mě něco překvapuje

Třetí pokračování ve znamení party v USA aneb stále vás tam něco překvapí. Co je Octoberfest?Je to označení pro mnichovský pivní festival, který trvá déle než čtrnáct dní a kde můžete ochutnat piva, o kterých jste nikdy neslyšeli

21.6.2022 v 19:43 | Karma: 23,53 | Přečteno: 737x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Cesta do Ameriky část 2. - Cleveland, Ohio

Pokračujeme v krasojízdě, píše se rok 2009...odjela jsem do USA pracovat přes StudentAgency...změna v životě, změna místa, touha zažít dobrodružství, touha si dokázat, že na to mám...

19.6.2022 v 1:09 | Karma: 25,79 | Přečteno: 866x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Cesta do Ameriky aneb jak může vypadat zážitek, část 1.

V následujícím článku popíšu zajímavé momenty z USA, kde jsem žila v roce 2009 v rámci studijně pracovního pobytu a myslím, že tyhle zážitky už nikdy nic nepřekoná. Amerika je taková.....americká....pro někoho sen..pro někoho můra

17.6.2022 v 11:44 | Karma: 26,46 | Přečteno: 995x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

ŽENA NA CESTÁCH, TENTOKRÁT ITALSKÉ BENÁTKY....

tentokrát jsem cestovala se skupinou jogínek do Itálie a nebyla bych to já, kdyby se mi něco nestalo...

3.6.2022 v 22:43 | Karma: 11,04 | Přečteno: 345x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Investiční byt s dobrým nájemníkem...realita nebo strašák?

V tomto článku vypíchnu pár vlastních zkušeností s pronájmem investičního bytu, který vlastním. Člověk by si řekl, že to přece není až taková věda pronajímat byt, že ano...

24.3.2020 v 9:44 | Karma: 12,91 | Přečteno: 530x | Diskuse| Ostatní

Eliška Grecman

Španělské cestování s partnerem nalehko :-)

Jaké to je cestovat s přítelem/přítelkyní a nalehko? S někým, kdo byl nejdále autem v Chorvatsku a letecky v Egyptě na all in?

23.3.2020 v 11:42 | Karma: 13,27 | Přečteno: 588x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Prázdniny v Římě

V Římě jsem byla jednou na jeden den a moc si toho nepamatuji, tak jsem se rozhodla, že je na čase se vrátit zpět na místo činu a připomenout si to...

21.6.2019 v 10:16 | Karma: 11,96 | Přečteno: 488x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Co je insolvence a komu hrozí?

Slovo INSOLVENCE pochází z latiny a znamená „neschopnost dostáti peněžitým závazkům“. Už v minulosti jsme se setkávali s dluhy, nejedná se o jev nikterak nový. Pojďme se na to podívat zblízka..

30.1.2019 v 0:31 | Karma: 7,28 | Přečteno: 381x | Diskuse| Ekonomika

Eliška Grecman

Zajímavá cesta vlakem aneb co žena potřebuje na trip

jak to vypadá, když se ženská balí na dovolenou? Většina chlapů se křižuje, když mají na svoje drahé polovičky čekat, než se nachystají, ale jak to doopravdy je?

27.1.2019 v 23:25 | Karma: 15,17 | Přečteno: 582x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Jaký můžete mít problém, když vlastníte společně se svojí polovičkou nemovitost?

Každý je rád, když najde spřízněnou duši, ve chvílích zamilovanosti se k sobě nastěhují, po čase se začnou poohlížet po vlastním bydlení, než budou děti.

4.1.2019 v 14:21 | Karma: 13,13 | Přečteno: 1704x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik