Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

ŽENA NA CESTÁCH, TENTOKRÁT ITALSKÉ BENÁTKY....

tentokrát jsem cestovala se skupinou jogínek do Itálie a nebyla bych to já, kdyby se mi něco nestalo...

Hned jakmile jsem si začala balit ve spěchu, věděla jsem, že je něco špatně. Taky znáte ten pocit, že je něco špatně a nemáte nikam jezdit a přesto víte, že máte koupené letenky a zařízený pobyt na pár dní odpočinku, ale stejně podvědomě cítíte, že bysme neměli jezdit. Ale samozřejmě i přes znamení jedete, že ano.

Šla jsem si do sklepa pro kufr a po tmě vytáhla černý kufr, který byl nejblíž východu. Bohužel nemám nikdy moc času se zabývat prkotinami, protože jsem v neustálém spěchu a tudíž když jsem v dešti vyvlekla fufr do bytu, zjistila jsem, že to není můj kufr, ale už jsem byla línů ho vláčet v dešti zase do sklepa a něco tam hledat. Řekla jsem si, že je jedno, s jakým kufrem pojedu.

Nabalila jsem si pár věcí a ve spěchu jela na letiště autem, které jsem ještě nechala na odstavném parkovišti. Běžela jsem odletovou halou ke gatu, protože já nikdy neumím chodit včas a modlila jsem se, abych rychle prošla odbavením. Všichni (letěla jsem s jógou) už samozřejmě čekali před gatem a dávali si v klidu kafíčko a víno v přilehlém bufíku. Já s vyplazeným jazykem a mokrýma zádama doběhla před Gate a zrovna se Gate rozsvítil, že nastupujeme. Takže odpočinek nula.Těšila jsem se, jak si sednu do letadla a na chvíli usnu Jenže! Poprvé se mi stalo tohle!Přišel ke mě chytrolín z letecké společnosti, myslím, že to byl wizzair tehdy a začal mě buzerovat, že mu přijde, že je můj kufr větší než by palubní zavazadlo mělo být. Já s ledovým klidem tvrdila, že nikoliv a pan chytrolín mě donutil kufr strčit do té plechové věci na přeměření rozměrů před vstupem ke gatu. Kufr by se tam normálně vlezl, nebýt koleček! Bylo vidět, zřejmě velikost splňuje, ale protože kolečka nešla demontovat a díky nim bylo kufřík širší asi o 2cm, tak mě pana chytrolín poslal k okýnku na chce-in s tím, že nesplňuji požadavky společnosti a za kufr si doplatím 120 euro!!!!!

Chápete to? Letenka asi za 1800,- do Benátek a kufřík kvůli kolečkům ještě dražší! Přes počáteční hádky a odpor jsem rezignovala kufr nechala odbavit a zaplatila. Radši bych těch 120 vočí prožrala tedy!

V letadle jsem si musela dát na uklidnění předraženou dvojku vína a doufala, že už je to za mnou a bude jen lépe. Ale víte, jak to občas je. Osud je pěkně škodolibej šmejd! Jakmile jsme dojeli od letiště do Benátek, museli jsme si koupit lupen na všechny ty vaporetta, co tam jezdí, což je lodní doprava, která vás na 72 hodin stojí 40éček. Tak jsem si vesela lupen koupila a strčila do kapsy kraťasů. Do stejné kapsy jsem si strčila ale i mobil a kdo nikdy nebyl v Benátkách, netuší, jak je super všechno fotit, vidět a zůstat stát s otevřenou pusou dokořán nad tou krásou. A jak to dopadlo s lístkem? Hádejte. Během 5minut jsem byla bez lístku.Buď spadl nebo uletěl, jak jsem vyndávala z kapsy mobil. Bylo mi do breku. Proč já? dalších 40 éček a ještě jsem nedojela ani na hotel, takže to máme 3dny během prvního dne o 160 euro dražší a to jsem ještě neměla ani kafe!

Moji milí jogíni, když mě ale viděli, v jakém jsem stavu, tak se jim mě zželelo a každý na ubožák přispěl eurem nebo dvěma a koupili mi nový lístek. Ten jsem už neztratila! Co z toho vyplývá? Že někdy se musí stát pár chyb a špatností, aby se na konci mohlo rozsvítit slunce v podobě lidí, co vás mají rádi a nenechají ve štychu. Zbytek pobytu byl super, lekce jógy jsme prokládaly výborným vínem, naučnými prohlídkami zdejších kostelů s obrazy nejznámějších umělců a Aperolem a mě došlo, že ačkoliv jsem od začátku věděla, že je to průšvih, tak nakonec to stálo za to.

A to bychom si měli uvědomit, možná obzvlášť v této době, kdy spousta věcí kolem nás je depresivních, masová média do nás tlačí tragédie, nemoci a války, nic pozitivního na konci tunelu.Pořád je kolem nás důvod k radosti, pokud máme kolem sebe lidi, kteří nás podepřou, když nám není hej, lidi, pro které je náš úsměv víc než drahý dárek k narozeninám a lidi, kteří pro nás jsou víc než rodina a za to už stojí žít ne?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Eliška Grecman | pátek 3.6.2022 22:43 | karma článku: 11,04 | přečteno: 345x
  • Další články autora

Eliška Grecman

Když cestuješ s chlapem…vol.1

Tak jsem se rozhodla pro pobavení popsat zážitky z cestování s mým mužem, někoho možná pobaví, někoho pobouří, ale nic jsem si nevymyslela, ani obzvlášť nijak nepřikrášlila. Možná trošku :-)

22.8.2023 v 14:34 | Karma: 22,08 | Přečteno: 957x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Všechno je maňana, take it easy a don 't worry aneb možná si to sami komplikujem

Určitě jste už slyšeli o jižanské pohostinnosti, kontaktnosti, jejich siestách, ale i laxnosti. Nevím, zda je to dáno těmi vedry, ale rozhodně se nepředřou. Ale co když jejich způsob života má něco do sebe?

13.2.2023 v 20:32 | Karma: 20,29 | Přečteno: 641x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Mimo sezónu a mimo turisty, aneb co se může stát, když jedete na vlastní pěst mimo davy

Jezdíte vždy a všude s cestovkou a sami jste se nikam neodvážili a zvažujete? Anebo jezdíte i sami, ale vždy v létě nebo nejpozději na podzim po hlavní sezóně? pojďme se podívat na pár věcí, na které lze narazit

5.2.2023 v 19:32 | Karma: 22,88 | Přečteno: 692x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Chci cestovat a poznávat svět, ALE mám omezený rozpočet

"Ty zas někde lítáš?" "Já bych si tak strašně přála se aspoň jednou za život podívat k moři, do Říma nebo třeba do Benátek, ale na to já se svým platem můžu zapomenout, to se mi nikdy nesplní." PROČ? Ptám se já...

25.1.2023 v 11:20 | Karma: 24,55 | Přečteno: 766x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Jak se z My name is nedobrovolně stalo Ich heisse.....aneb cesta za němčinou

Kolika jazyky mluvíš, tolikrát jsi člověkem, se říká. Nikdy jsem si nemyslela, že budu až tak lidská, že budu mluvit plynule třema jazyky a mým oblíbeným jazykem se stane tolik nenáviděná němčina.Cesty osudu jsou nevyzpytatelné...

6.12.2022 v 20:38 | Karma: 25,89 | Přečteno: 663x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik