Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když je něco dobré pro jednoho, nemusí to nutně být dobré pro druhého...

tisíc lidí, tisíc názorů, říká se. Je to tak i u nemovitostí. Myslíte si, že makléři nemohou mít k nemovitosti vztah?

Možná jsem mezi makléři unikát, ale nemyslím si. Téměř ke každé nemovitosti si totiž udělám vztah. Dříve či později. Nejen proto, že často zažívám vtipné scénáře, ale asi i proto, že naše práce je hledat i na něčem zdánlivě ošklivém něco pěkného, co by si klient zamiloval. 

Jestli se mi někdy stalo, že jsem prodávala něco hodně šeredného? To si pište, zříceniny jsou totiž moje hobby. Vždycky totiž říkám, že hezkou nemovitost dokáže prodat každý levou zadní, pokud majitel nežádá za nemovitost cenu jako za prodej Karlštejna. Ale co s ošklivou polorozpadlou barabiznou?

Home staging je v tomto případě úplně marnej, protože kde všechno prožraly myši a dům tak tak drží pohromadě, absence koupelny je taky dost velký handicap, tak co s tím?

Lokace, lokace, lokace. Co třeba mít za plotem biotop? Ovce, srnky, les?

ani to ne? a co výhled? Nebo pod heslem, nejlepší soused je žádný soused úplnou samotu?

Tak já vám povím jednu historku, kdy vše bylo marné. Kupa doslova bordelu v nemovitosti nevyklizená majitelem po zesnulém strýčkovi, majitel mi při každé návštěvě nabízel staré omšelé moly prolezlé papuče a já marně hledala něco, co by si někdo mohl zamilovat.

Jediné, co mi přišlo, že by mohlo mít hodnotu pro nějakého sběratele a umělce byl set starožitného nábytku, který byl více než zachovalý. Postel byla snad 2,5 metru na 2 metry, k tomu zdobené zrcadlo, stolička s uraženou nožkou a stoletá komoda. Sice vše páchlo jako ze starého holandského bazaru, ale věřila jsem, že by to mohlo někoho oslovit. Dala jsem na bazos.cz vystavit nábytek a hned během prvního týdne se ozval zájemce. Nábytek si odvezl, velmi děkoval, že se mu hodí kousky do jeho bytu a byl nadšený.

O týden později se ozval znovu, zda náhodou není dům na prodej, protože se mu nábytek pohodlně do bytu nevejde a lokalita se mu velmi líbila.

Bude to znít legračně, ale my si plácli....

i takovéhle absurdity se mohou stát a proto říkám, že každá věc a každá nemovitost je něčím krásná...

Autor: Eliška Grecman | pondělí 20.6.2016 21:41 | karma článku: 15,84 | přečteno: 398x
  • Další články autora

Eliška Grecman

Když cestuješ s chlapem…vol.1

Tak jsem se rozhodla pro pobavení popsat zážitky z cestování s mým mužem, někoho možná pobaví, někoho pobouří, ale nic jsem si nevymyslela, ani obzvlášť nijak nepřikrášlila. Možná trošku :-)

22.8.2023 v 14:34 | Karma: 22,08 | Přečteno: 957x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Všechno je maňana, take it easy a don 't worry aneb možná si to sami komplikujem

Určitě jste už slyšeli o jižanské pohostinnosti, kontaktnosti, jejich siestách, ale i laxnosti. Nevím, zda je to dáno těmi vedry, ale rozhodně se nepředřou. Ale co když jejich způsob života má něco do sebe?

13.2.2023 v 20:32 | Karma: 20,29 | Přečteno: 641x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Mimo sezónu a mimo turisty, aneb co se může stát, když jedete na vlastní pěst mimo davy

Jezdíte vždy a všude s cestovkou a sami jste se nikam neodvážili a zvažujete? Anebo jezdíte i sami, ale vždy v létě nebo nejpozději na podzim po hlavní sezóně? pojďme se podívat na pár věcí, na které lze narazit

5.2.2023 v 19:32 | Karma: 22,88 | Přečteno: 692x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Chci cestovat a poznávat svět, ALE mám omezený rozpočet

"Ty zas někde lítáš?" "Já bych si tak strašně přála se aspoň jednou za život podívat k moři, do Říma nebo třeba do Benátek, ale na to já se svým platem můžu zapomenout, to se mi nikdy nesplní." PROČ? Ptám se já...

25.1.2023 v 11:20 | Karma: 24,55 | Přečteno: 766x | Diskuse| Cestování

Eliška Grecman

Jak se z My name is nedobrovolně stalo Ich heisse.....aneb cesta za němčinou

Kolika jazyky mluvíš, tolikrát jsi člověkem, se říká. Nikdy jsem si nemyslela, že budu až tak lidská, že budu mluvit plynule třema jazyky a mým oblíbeným jazykem se stane tolik nenáviděná němčina.Cesty osudu jsou nevyzpytatelné...

6.12.2022 v 20:38 | Karma: 25,89 | Přečteno: 663x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 769x
prostě já, www.naucimte.online

Seznam rubrik